Legia Warszawa i marka Królewskie kontynuują współpracę, które trwa już prawie 20 lat. Umowa została przedłużona na kolejne trzy sezony.

Królewskie i Legia ciągle w jednej drużynie
Królewskie, będące jedną z najsilniejszych regionalnych marek w Polsce i najpopularniejszym piwem w Warszawie, towarzyszy Legii Warszawa od 2004 roku. Marka ta wspiera klub zarówno w rozwoju sportowym, jak i instytucjonalnym, oferując swoje produkty dla kibiców. W trakcie długotrwałej współpracy Legia stała się najbardziej utytułowanym polskim klubem piłkarskim i sześciokrotnie awansowała do fazy grupowej europejskich pucharów.
Logo Królewskiego znajduje się na koszulkach piłkarzy i materiałach marketingowych stadionu, wpisując się w codzienną działalność klubu, który jest 16-krotnym mistrzem Polski. Obie strony promują swoje sukcesy poprzez specjalne edycje opakowań i nagrody dla kibiców.
Marcin Filipiak, Dyrektor ds. Marketingu marek, powiedział: „Królewskie to marka z warszawskimi korzeniami, dlatego sponsoring warszawskiej drużyny naturalnie wpisuje się w naszą strategię. Nasza współpraca z Legią to przykład partnerstwa, które przynosi korzyści obu stronom. Królewskie jest bliżej swoich konsumentów, a klub otrzymuje wsparcie stabilnego sponsora”.
Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Legii Warszawa, dodał: „Współpraca z marką Królewskie będzie kontynuowana, oferując wyjątkowe propozycje dla kibiców. Blisko 20-letnie partnerstwo jest jednym z najdłuższych w polskim sporcie i stanowi przykład połączenia różnych segmentów rynku z zaangażowaniem lokalnej społeczności. Jesteśmy zadowoleni, że nasi najważniejsi partnerzy biznesowi są zainteresowani kontynuacją współpracy, a Legia Warszawa zajmuje istotne miejsce w ich modelu biznesowym”.
Sponsoring Legii Warszawa jest częścią długoterminowej strategii marki Królewskie i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka planuje akcje wspierające drużynę piłkarską oraz wydarzenia skierowane do fanów i mieszkańców stolicy. Wraz z nową umową asortyment dostępny dla kibiców na stadionie zostanie rozszerzony o Warkę 0,0% oraz Warkę 0.0% Energy.
Legia Warszawa, najbardziej utytułowany klub piłkarski w Polsce, posiada 16 tytułów mistrzowskich i 20 Pucharów Polski. Jest także liderem wszech czasów Ekstraklasy. Klub został założony w 1916 roku przez legionistów Marszałka Józefa Piłsudskiego i jest najpopularniejszym i najbardziej rozpoznawalnym klubem w Europie Centralnej. Legia dwukrotnie wystąpiła w fazie grupowej Ligi Mistrzów, a jej największe międzynarodowe sukcesy to półfinał Pucharu Europy w sezonie 1969/1970, półfinał Pucharu Zdobywców Pucharów 1990/1991 oraz ćwierćfinał Ligi Mistrzów 1995/1996. Klub otworzył również najnowocześniejszy ośrodek piłkarski i obiekt badawczo-rozwojowy w tej części Europy – Legia Training Center.
Przypominamy, że już wkrótce Legia Warszawa rozpoczyna zmagania w eliminacjach Ligi Konferencji UEFA.