Królewskie, największa marka piwa w Warszawie i na Mazowszu, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań zatytułowaną „Królewski skład”. To innowacyjna kolekcja ośmiu unikatowych puszek, z każdą ozdobioną wizerunkiem jednego z zawodników Legii Warszawa. Akcja ta jest kontynuacją długotrwałej współpracy marki z klubem piłkarskim.

Królewski skład – piłkarze Legii na puszkach piwa
Kolekcja „Królewski skład” to hołd dla kibiców warszawskiego klubu, a także sposób na jeszcze głębsze zaangażowanie się w życie drużyny. Na ośmiu puszkach znalazły się portrety takich zawodników jak Rafał Augustyniak, Dominik Hładun, Artur Jędrzejczyk, Bartosz Kapustka, Tomas Pekhart, Yuri Ribeiro, Patryk Sokołowski i Paweł Wszołek. Ponadto, każda puszka zawiera informacje dotyczące konkretnego gracza.
Królewskie od lat wspiera Legię Warszawa i jest jednym z najważniejszych partnerów klubu. Współpraca ta została przedłużona na kolejne 3 lata, a limitowana edycja „Królewskiego Składu” to jedna z wielu akcji realizowanych przez markę we współpracy z klubem.
„Tuż przed ogłoszeniem kolejnego kontraktu, wielu fanów komentowało w Internecie, że nie wyobrażają sobie Królewskiego bez Legii i Legii bez Królewskiego” – mówi Łukasz Dąbrowski, Kierownik ds. aktywacji BTL marki Królewskie. „Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru klubu i jego zawodników.”
- Przerwa w Ekstraklasie? Sprawdź koniecznie typy na Polska – Wyspy Owcze! ⚽️
Paweł Kokosza, Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa, wyraża entuzjazm związanym z projektem: „Cieszymy się, że razem z naszymi wieloletnimi partnerami przedstawiamy propozycję jeszcze większej identyfikacji z drużyną i zawodnikami. Już otrzymujemy bardzo pozytywne komentarze dotyczące projektu przedstawienia sylwetek zawodników na etykietach i spodziewamy się podobnej reakcji rynku po premierze. Legia i Marka Królewskie jeszcze w większym stopniu będą wyrażać znaczenie dla Warszawy jej największego klubu.”
Limitowana edycja puszek będzie miała silne wsparcie w punktach sprzedaży i jest dostępna dla wszystkich kibiców i miłośników piwa Królewskie.
Projekt graficzny puszek został stworzony przez agencję Global Shopper Marketing.