Lech Poznań podpisał przełomową umowę sponsorską z Superbet, jednym z liderów polskiego rynku bukmacherskiego. Ta historyczna umowa stanowi jeden z największych kontraktów w polskiej piłce klubowej i jest pierwszą umową tego rodzaju. Współpraca pomiędzy Superbet a 8-krotnym mistrzem Polski i 5-krotnym zdobywcą Pucharu Polski oficjalnie rozpoczęła się 1 lipca 2023 roku i będzie trwać co najmniej trzy lata.

Superbet w jednej drużynie z Lechem Poznań
Kontrakt Superbet i Lecha Poznań wprowadza nową erę sponsoringu sportowego. W odróżnieniu od tradycyjnych umów skupiających się głównie na ekspozycji marki, ta przełomowa umowa wprowadza innowacyjne i niespotykane dotąd rozwiązania. Superbet zaproponował mechanizmy, które pozwalają kibicom wspierać klub i jego przyszłość, zwłaszcza Akademię Lecha Poznań. W ramach tej współpracy przygotowana została specjalna promocja dla pierwszych 3770 sprzedanych koszulek, oferująca kibicom możliwość zakupu ich po specjalnej obniżonej cenie.
„Z dumą i radością dołączamy do Lecha Poznań, najbardziej medialnego klubu w Polsce, aby tworzyć nowe standardy w sponsoringu sportowym. W Superbet zawsze dążymy do nietypowych i innowacyjnych podejść, co odzwierciedla nasze podejście do sponsoringu. Umowa, którą podpisaliśmy, wykracza poza standardową ekspozycję marki i angażuje kibiców w budowę przyszłości klubu. Dlatego wpadliśmy na pomysł dodatkowych mechanizmów finansowania Akademii. Również sami kibice są niezwykle ważnym filarem, i na pewno nie pozwolimy, aby o nich zapomniano” – zapowiada Adam Lamentowicz, wiceprezes Superbet International.
Lech Poznań odnosi sukcesy nie tylko na boisku, o czym świadczy chociażby niedawne mistrzostwo Polski zdobyte z okazji stulecia klubu oraz historyczny ćwierćfinał w Konferencyjnej Lidze Europy w poprzednim sezonie, ale również w sferze biznesowej. Dlatego współpraca z Superbet, renomowaną marką na rynku bukmacherskim, jest szczególnie ekscytująca. „Mogę zdradzić, że to największa umowa sponsorska w naszej historii. Co ważne, wraz z naszym nowym partnerem przygotowaliśmy inicjatywy skierowane do kibiców. Będą mieli możliwość zakupu naszej nowej koszulki meczowej po atrakcyjnej specjalnej cenie, a korzystając z usług Superbet, będą aktywnie wspierać przyszłość naszego klubu, a więc Akademię” – mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
Aby zachęcić kibiców Lecha do działania i ułatwić im podjęcie decyzji o zakupie nowej koszulki, Superbet przygotował specjalną promocję – i nie chodzi tylko o wyjątkowy Superbet kod promocyjny. Przedstawiając aplikację w sklepie kibica, fani otrzymają 100 PLN zniżki na zakup, którą oczywiście pokryje Superbet. Promocja będzie obowiązywać dla pierwszych 3770 sprzedanych koszulek.
Premiera nowej koszulki i nowego sponsora Lecha Poznań cieszy się również poparciem znanych osobistości związanych z Poznaniem. W spocie występują m.in. raper Peja, Michał Wiraszko – wokalista poznańskiego zespołu „Muchy”, Michał Doroszkiewicz – mistrz świata cukiernictwa, Robert Karger – słynny projektant mody z Poznania oraz instagramerka sportowa, a jednocześnie pracownica Lech TV – Julia Palko.