Niezwykle popularny w świecie e-sportu Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski, były zawodnik legendarnego polskiego zespołu Virtus.pro, dołącza do zespołu Betclic jako ambasador marki. Umowa na rok obejmuje m.in. prowadzenie dedykowanych transmisji na żywo oraz udział w innych działaniach promocyjnych marki.

PaszaBiceps w zespole Betclic Polska
Jarząbkowski, uznawany za jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w historii e-sportu, pomimo zakończenia swojej profesjonalnej kariery, nadal przyciąga dziesiątki tysięcy widzów na swoje streamy. Swoją działalnością przyczynił się do ogromnej popularyzacji e-sportu na całym świecie, a w szczególności w Polsce.
Ostatnio „paszaBiceps” zwrócił uwagę mediów swoim rowerowym wyprawem z Warszawy do Paryża, która była hołdem dla ostatniego w historii turnieju rangi major w grze Counter Strike: Global Offensive. Pokonanie 1800 kilometrów zajęło mu tydzień. Teraz Jarząbkowski skupia się na nowych obowiązkach jako ambasador Betclic.
W ramach współpracy, Jarząbkowski będzie także udzielał swoich prognoz dotyczących wydarzeń sportowych i e-sportowych, pełniąc rolę eksperta. Dodatkowo, fani „paszyBicepsa” mogą spodziewać się jego udziału w filmie dokumentalnym, który powstanie w ramach konkursu Papaya New Directors, z Betclic jako partnerem.
„Bardzo cieszymy się z tej współpracy i już nie możemy doczekać się wspólnie zrealizowanych projektów„, mówi Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
Jarząbkowski z entuzjazmem wypowiada się o nowym rozdziale w swojej karierze: „Wspólnie z Betclic otwieramy nowy rozdział w mojej karierze jako ambasadora marki, dla której e-sport jest nieodłączną częścią działalności.”
Inwestycje Betclic w e-sport nie kończą się na współpracy z „pasząBiceps”. Firma jest także sponsorem tytularnym międzynarodowej organizacji e-sportowej Betclic Apogee, której polski skład w składzie: Kacper „Furman” Furmanek, Maksymilian „Zalewskyy” Zalewski i Szymon „Błach” Błachowiak, niedawno zakwalifikował się do turnieju FIFAe Club World Cup, gdzie dotarł do 1/8 finału. Ta współpraca jest kolejnym krokiem marki w kierunku dalszego zwiększania swojej obecności w dynamicznie rozwijającym się świecie e-sportu.