Drugi etap Driftingowych Mistrzostw Polski (DMP) odbył się w miniony weekend na Torze Bemowo w Warszawie, przynosząc emocjonujące pojedynki i widowiskowe występy. W klasie PRO zwycięstwo odniósł Paweł Korpuliński, który tym samym awansował na pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej. Natomiast w kategorii Speed Games triumfował Szymon Konieczny. Impreza zgromadziła ponad 10 tysięcy widzów.

Tłumy oglądały najlepszych kierowców
W klasie PRO podium klasyfikacji generalnej DMP jest zdominowane przez Pawła Korpulińskiego, Marco Zakourila i Dawida Sposoba. Korpuliński, który zajął pierwsze miejsce na Torze Bemowo, zdobył 112 punktów i awansował na prowadzenie, wyprzedzając Sposoba, który zajmował dotychczas pierwszą pozycję.
Sposób nie zamierza jednak się poddawać i zapowiada walkę do samego końca sezonu. Mówi: „Tym razem nie udało mi się osiągnąć tak wysokiej lokaty jak w Słomczynie. Wypadłem w TOP 8 po własnym błędzie w pojedynku z Maćkiem Jarkiewiczem. Serdecznie gratuluję Pawłowi Korpulińskiemu. Wyprzedził mnie w klasyfikacji generalnej, ale będziemy walczyć do ostatniej rundy„.
Korpuliński wyraża wdzięczność swojemu zespołowi za wsparcie i podkreśla, że są bardzo szczęśliwi z kompletnego zdobycia punktów na drugim etapie. Dodaje: „Jesteśmy podekscytowani kolejną rundą. Spodziewamy się zaciętej walki, ponieważ konkurencja jest bardzo silna. Będziemy musieli się napocić, aby odnieść zwycięstwo”.
W kategorii Speed Games zwycięzcą został Szymon Konieczny, znany z kanału Wheel with it. na YouTube. Na drugim miejscu uplasował się Robert Buczyński z kanału Hi_5 na YouTube, a trzecie miejsce zajęło Kamila Szymczak z TikToka. Konieczny objął także prowadzenie w klasyfikacji generalnej po drugim etapie, z Szymczakiem tuż za plecami.
W ramach cyklu DMP odbyły się również pokazowe zawody Drag Race, które cieszyły się dużym zainteresowaniem. Trzeci etap DMP x Speed Games odbędzie się 21-22 lipca w Kielcach, a sezon zakończy się w weekend 23-24 września w Poznaniu.
Wyścigi DMP x Speed Games są transmitowane na kanale YouTube marki Betclic (która rozpoczęła właśnie współpracę z UFC!), Partnera Strategicznego DMP w sezonie 2023, oraz w telewizji Eleven Sports 2, partnera medialnego mistrzostw. Wydarzenie wspierają również Super prezenty, Red Bull, maxgear, Hankook, Kaufland, xtb, GreenCell, NextBase, Sony, Milwaukee, a partnerami medialnymi są Eleven Sports 2, Tik Tok i Radio Kierowców.